Često postavljana pitanja i odgovori

Često postavljana pitanja i odgovori

1. KeramikaOutlet mi zvuči poznato?

Keramika Outlet d.o.o. je partnerska firma KeramikaOutlet Ljubljana, najvećeg outleta keramičkih pločica u široj regiji. Sa 15 godina iskustva iza sebe KeramikaOutlet Ljubljana je izgradila jedinstven model rada koji nam omogućuje da Vam nudimo 1. klasu keramičkih pločica renomiranih talijanskih i španjolskih tvornica po najpovoljnijim cijenama. Taj isti model primjenjujemo i mi u Hrvatskoj, i kupci su to već prepoznali. Najbolja kvaliteta, po najnižim cijenama, je naš moto!

2. Što Vi nudite u svom salonu?

Samo pločice! Izbacili smo iz fokusa sve ostalo, ljepila, fuge, lajsne, itd, i posvetili se samo pločicama. Time uspijevamo držati cijenu niskom za Vas.

3. Koju klasu keramičkih pločica prodajete, stvarno samo 1. klasu?

Da, isključivo i jedino 1. klasu pločica, i to samo Italija i Španjolska. To je i vidljivo na tvorničkim pakiranjima, gdje je oznaka klase jasno istaknuta na našim pločicama. Hrvatska je preplavljena 2., 3., komercijalnom i svim ostalim klasama. Dok pločice 1. klase idu za zapadnu Europu, većina lošijih pločica završava kod nas, i da bi donijeli nešto novo na tržište, mi smo odlučili prodavati samo i isključivo 1. klasu. Zna se desit da nam greškom dođu pločice 2. klase ili deklarirane 1. klase koje su ispale van standarda. Takve pločice ne stavljamo na web, nego ih prodajemo po nabavnoj cijeni.

4. Odakle dolaze Vaše pločice?

Većina je iz Španjolske, a jedan dio iz Italije. Ne uvozimo iz Indije, Kine i Egipta. Ne sakrivamo odakle su naše pločice, na svakoj deklaraciji je zemlja porijekla i tvornica. Ne nudimo pločice pod „našim brendom“ da sakrijemo odakle pločice dolaze. Ponosni smo na kvalitetu pločica koje nudimo. Nemamo ništa protiv Indije, Kine i Egipta, ali kvaliteta nije još na razini Španjolske i Italije. Kad bude, rado ćemo kupovati i njihove pločice.

5. Koja je razlika između 1. i 2. klase?

Prva klasa mora zadovoljavati norme EU – za pločice prve klase su dozvoljena odstupanja po standardu HRN EN 14411:2016
Za granitogres: dimenzije ±0,6%, debljina ±5%, ravnost strane ±0,5%, pravokutnost ±0,6%, površinska ravnost ±0,5%, vodna otpornost ±0,5%, sila loma ≥35 Nm/mm²
Za glinu: dimenzije ±0,5%, debljina ±10%, ravnost strane ±0,3%, pravokutnost ±0,5%, površinska ravnost ±0,5%, vodna otpornost ≥10%, sila loma ≥12 Nm/mm²
Ukoliko su odstupanja proizvedene pločice izvan bilo kojeg gornjeg parametra, pločica ide u 2. ili komercijalnu klasu. Pločice 2. klase su same po sebi „materijalni nedostatak“, što znači da na pločice 2. klase nije moguć nikakav prigovor.

6. Prodavač u drugom dućanu mi je rekao da kod 2. klase može biti samo malo odstupanje u boji ili poneka pločica malo ostupa u dimenzijama, jel to točno?

Ne. Kod pločica 2. klase, one mogu odstupati po bilo kojem nedostatku navedenom u gornjem pasusu, i prodavač ne može znati šta nije u redu s njima! Tvornice ne odvajaju šire pločice na jednu stranu, a one malo tanje na drugu stranu, pa ih pakiraju odvojeno, one SVE pločice koje su pale na testu norme za 1. klasu pakiraju zajedno. Najiskreniji odgovor koji Vam ijedan prodavač može dati na ovo pitanje je „ne znam koji je razlog zašto nisu zadovoljile normu za 1. klasu“

7. U nekim dućanima su pločice 2. klase skuplje nego Vaše za koje tvrdite da su 1. klasa, kako to?

To se i mi pitamo. Druga klasa bi trebala biti izuzetno cjenovno povoljna, ali nekako to nije slučaj u Hrvatskoj. One pločice koje nama dođu, a da ne zadovoljavaju 1. klasu, mi prodajemo po nabavnoj cijeni.

8. Vaše pločice su na lageru, mogu li se preuzeti odmah?

Da, većina pločica u našoj ponudi je na našem skladištu i može se preuzeti odmah (do 16:45h radnim danom), ili idući dan ako je u pitanju veća količina. Za par artikala koje smo rasprodali, dok čekamo novu količinu, označimo ih crvenom naljepnicom na deklaraciji, tako da kupci znaju da taj model nije trenutno na lageru. Preuzimanje je moguće radnim danom do 16:45h, subotom do 12:45h.

9. Može se platiti karticom?

Plaćanje je moguće gotovinom, SVIM karticama jednokratno i preko bankovnog računa. Uveli smo također plaćanje na rate, do 12 rata svim karticama većih banaka (Zaba, Pbz, Erste, RBA, Splitska…), uključivo i Diners i bivši Amex.

10. Imate li dostavu?

Mi svoju dostavu nemamo, ali surađujemo sa nekoliko prijevozničkih tvrtki koje Vam mogu dovesti pločice. Ukoliko nemate nikog da Vam preveze pločice, dat ćemo Vam brojeve prijevoznika s kojima surađujemo. Cijene se kreću od 40€ po paleti za Zagreb, preko 65-80€ za većinu Hrvatske, pa do 100€ za Dubrovnik. Na paletu stane oko 40-45 kvadrata pločica ovisno o modelu.
Svim kupcima preporučujemo da probaju naći lokalnog prijevoznika, jer su obično povoljniji nego veliki prijevoznici.

11. Da li mi možete utovariti pločice u moj auto?

Ručno ne. Imamo viličar, i ukoliko dođete sa dostavnim vozilom ili kamionom, napravit ćemo utovar. Ukoliko dođete sa osobnim vozilom, Vi ste odgovorni za utovar i razmještaj pločica u Vašem vozilu. Paleta sa pločicama će biti dovežena do Vašeg vozila. Ukoliko Vam ne stane sve u jednom navratu, ostatak može ostati kod nas na skladištu dok se ne vratite po njih. Imamo opciju da se plati ručni utovar u vozilo u salonu, ukoliko niste u stanju sami utovariti u vozilo, zatražite tu uslugu.

Cijena pločica NE uključuju ručni utovar u Vaše osobno vozilo. Kupovinom pločica ste kupili samo pločice i neće ih nitko posložiti u Vaš gepek. Ako ih vozite autom, povedite nekog sa sobom ukoliko trebate pomoć. Uvijek imate opciju platiti dostavu i pločice će se dovesti do Vašeg doma 

12. Mogu li kupiti sad pločice kod Vas, pa ih pokupiti za par mjeseci kad keramičar krene sa radom?

Pločice mogu ostati kod nas 5 radnih dana nakon što ste ih kupili. Zbog ograničenog mjesta na skladištu ne možemo ih čuvati dulje vrijeme.

13. Položio sam pločice, i ostalo mi je par paketa, mogu li Vam to vratiti?

Zbog specifičnosti outlet prodaje, ne možemo otkupiti višak kupljenih pločica.

14. Položio sam pločice i nedostaje mi par paketa, imate li ih još možda?

Javite nam se da provjerimo. Nekih modela imamo velike količine, dok nekih, posebno akcija, nemamo velike količine, ali možemo provjeriti. Ne možemo nikad garantirati da će tih istih pločica biti na stanju i za par mjeseci, pa imajte to na umu kod kupovine!

15. Kakve su Vam to akcije na stranici?

Imamo veliki izbor modela na akciji, uvijek preko 100 modela, gdje je cijena izuzetno povoljna, ispod 15€/m2, ali je potrebno kupiti svu preostalu količinu tog modela. To su pločice koje su se prestale proizvoditi ili su zadnji kvadrati od neke šarže tog modela. Pogledajte broj u kvadratiću dolje desno na deklaraciji, tu piše količina koju je potrebno kupiti da bi dobili akcijsku cijenu.

16. Mogu li vratiti pločice jer mi se ne sviđaju nakon kupnje?

Ne. Zbog specifičnosti outlet prodaje ne možete vratiti pločice nakon kupnje jer Vam se ne sviđaju ili ste promijenili mišljenje. Zakon o Zaštiti Potrošača daje pravo trgovcu da odluči da li želi prihvatiti takav povrat. Mi ne prihvaćamo.

17. Kupili smo pločice, ali ne možemo ih postaviti fugu na fugu!

Iskreno, ta opsjednutost da pločice na podu i zidu moraju ići fuga na fugu je specifična za ove prostore, to je prilično nepoznato u Italiji i Španjolskoj, što se može lako vidjeti pregledavanjem kataloga tvornica. Ako su neke dvoje pločice deklarirane kao 60*60cm, to ne znači da im je to dimenzija u milimetar, propisi EU dozvoljavaju odstupanje, i ona može biti i 59,8*59,8cm dok god su sve u paketima iste dimenzije. Pošto radimo sa 40+ tvornica, i 300+ modela, izuzetno je teško naštimati da pločice idu fuga na fugu sa našim pločicama, mi to ne obećavamo, ni garantiramo. To nikako nije razlog za reklamaciju, i svaka takva reklamacija će biti odbijena.

18. Imate li kakav dodatni popust na količinu?

U ovom trenu imamo mogućnost dodatnih popusta od 5-15% na veću količinu. Za više detalja upitajte u prodajnom salonu

19. Kupili smo pločice, i sad vidimo da je jedan paket razbijen, kako to?

Pločice su lomljiva roba, oko 1-2% svih pločica pukne u transportu. One koje vidimo da su puknute mi odvojimo sa strane, neizvedivo je pregledati svaki paket, tako da neka puknuta može završiti i kod Vas. Ukoliko je “lijepo pukla”, vidite sa keramičarom, često se može iskoristiti za rub prostorije ili coklove. Ukoliko ih nemate dovoljno, ili ih je previše puknutih, donesite te pakete/pločice nazad, i ukoliko imamo još uvijek tu pločicu na lageru, zamijeniti ćemo je. Zato je dobro da pregledate pločice čim prije, jer nakon par mjeseci postoji veća šansa da ih više nemamo. Razumni rok unutar kojeg se očekuje od kupca da pregleda pločice i prijavi lom je 45 dana. Nakon 45 dana od preuzimanja robe nismo dužni priznati reklamaciju loma

Napomena – reklamacija za lom vrijedi za sve vrste prijevoza gdje je roba putovala na paleti, znači kamion, kombi, prikolica, bilo koje dostavno vozilo. Ukoliko ste pločice tovarili u svoj auto, naknadna reklamacija loma se ne uvažava. Prijevoz pločica autom u gepeku ili na sicu nije pravilan prijevoz, tu se dešava najviše loma, i za to odgovara kupac sam.

20. Došli smo doma sa pločicama i one su svijetlije nego kod Vas, jesu li to iste pločice?

Provjerite ime pločica na paketima. Ako je isto kao i na računu, da, to su iste pločice. Uzmite u obzir da kod nas u salonu nema baš puno prirodnog svjetla, nego samo umjetno. Svaka pločica će vani na svijetlu biti svijetlija nego kod nas u salonu. Zato i govorimo kupcima da mogu slobodno svaku pločicu iznijeti van na svijetlo i pogledati. Isto tako sve pločice su kod nas na panelima, uspravne. Svijetlo se drugačije lomi kad je pločica na podu ili kada je na zidu, tako da ih slobodno i spustite na pod i pogledajte. Koliko god se trudimo upozoriti što više kupaca na to, nemoguće je upozoriti sve.